2012/12/14

DIY Boots part ll



Zoals ik al eerder heb verteld had ik een fashionblogje een tijdje geleden. Deze is een stille dood gestorven omdat ik; A; moeite had goeie foto's te maken en een fotograaf te regelen. Meneer is wel fotografeert heel graag, maar als wij elkaar zien is het òf vaak donker òf had één van ons geen zin om foto's te maken. En B, ik was vaak erg kritisch op mezelf, als ook maar één plukje haar niet goed zat, vond ik het al niet goed genoeg. Dus dat was geen succes.
Misschien herkennen de fashionbloggers de conversatie; Ik; 'Nee, zo wil ik het niet!'.
Meneer;  'Ja, wie is hier nou de fotograaf?'
 Ik; 'Jij natuurlijk, maar ik vind dat gewoon niet mooi!'
Meneer; 'Hoe wil je het dan?'
Ik; 'Nou gewoon! Leuk!'
Meneerl 'Dit is toch leuk?? Je staat er leuk op, kijk nou, prima toch?'
Ik; 'Neeeheeee! Kijk m'n haar dan, het zit stom! En ik kijk scheel, dat kan toch niet?!'
Meneer; 'Weet je wat? Anders doe je het toch lekker zelf?'



Dat werkte dus niet.
Maar vandaag heb ik een oud projectje opgepakt waar ik in mijn vorige blog ook al mee bezig was geweest. Omdat ik een paar laarzen niet aanhad en ze niet kon verkopen op Marktplaats besloot ik destijds de schaar er in te zetten.

Een kleine recap of 'The old situation';

Maar nadat ik de 'nieuwe versie' een paar keer aan heb gehad verdwenen ze weer achterin mijn schoenenkast. Ik vond ze te grijzig, soms zelfs wat 'groenig' bij een grijze skinny... Dus wat doet je dan? Juistem, de spuitbus erover!

Part II

Om de boots te verven heb ik anti-rain met een zwarte verf erdoor van de schoenmaker gebruikt. 

Het resultaat;  




Ik zal nog een paar keer moeten sprayen om ze echt diep zwart te maken maar ik ben happy!

Want to make my day? Leave a comment! Do you like what you see? You can also follow me on Pinterest & Facebook :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave a comment: