2012/12/16

The Big Move Part I

VT wonen
VT Wonen Wallpaper
Al staat 'The Big Move' pas op de planning voor februari heb ik al HELEMAAL bedacht wat ik wil.
Er is wat vertraging opgelopen doordat het bouwbedrijf wat mijn huis gaat bouwen failliet is gegaan maar gelukkig kan het nieuwe bedrijf zich aan de planning houden! Yay!
Ik ga dus straks in een HUGE huis zitten met 3 slaapkamers en mega-tuin en een giga-zolder. Oh, ik weet nu al dat ik daar straks op mijn bankje zit en denk; 'Wat moet ik in godsnaam met al die ruimte?!' Maar wie weet wat er voor mij en Meneer in het verschiet ligt ;)
Mijn huis moet 'Yoga' worden. Niet omdat ik zo'n fantieke yogi ben, maar omdat ik dit in dit huis rust wil hebben. Omdat ik nu midden in de binnenstad waar ik met oordoppen moet slapen, wil ik nu één ding; Rust, Reinheid en Regelmaat. Zwaar onderschat tegenwoordig. Ik zit de laatste tijd non-stop op Pinterest om ideetjes voor mijn Yoga-huis op te doen. Hou je vast voor een mega-upload;

afterDRK's house in a Dutch magazine.. VT wonen..
After DRK's House in VT Wonen, Love it!

I love these clasical Eames chaires
Charles Eames stoelen. Oh how I wish!
http://convoy.tumblr.com
Relaxed...Zzzzz...
vt wonen
Ik heb nog een touwschommel, liggen! Yay!

Rue Magazine (June 2012 Issue).  Photography by Woodnote Photography.   Interior Design by Ylva Skarp.
Met het bekende 'Ludde' schapenkleedje van Ikea! 



Vt wonen
Gehaakte sprei in stoel, wit!
VT Wonen
Tassen als Homeaccessoires, why not?! 
All white
Een boom in huis! Jaaaa!  =)
Scandinavian
The Egg chair, klassieker... <3 
Kitchen
Al heb ik mijn keuken al uitgezocht (All White)  de RVS kast voor borden en accessoires, stoeltjes en betonnen vloer;  simpel maar zo mooi!!! 
De kledingkast van Cottds! Een inspiratiebron voor mij in zowel haar kledingstijl als dus kennelijk ook mijn interieurstijl! :)  
Candle Bucket
Hoe simpel, logisch en pretty!
101 Decorating Secrets from Top Interior Designers.
Check!
bedroom
Oude koffers als nachtkastjes!





:: barcelona chair
Barcelona Chair!  Ik heb hem in het bruin, maar met een mooi wit kussen... ;)









Love this desk, lamp and chair
Logeerkamer/studiekamer!


Want to make my day? Leave a comment! Do you like what you see? You can also follow me on Pinterest & Facebook :)

6 opmerkingen:

  1. Super leuk zeg! Ben benieuwd hoe het er allemaal uit komt te zien :)

    Doe mee met mijn giveaway en win een jurk naar eigen keuze!
    www.tlnique.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat gaat helemaal goed komen! Ga zeker een uitgebreid verslag doen van het resultaat! :)
      Xx.

      Verwijderen
  2. You definitely know how to settle in for a good read, I like your style! Great rave review and I'm going to have to check this book out

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I cant wait to read this one!! Looks fantastic!
    Thanks for sharing

    BeantwoordenVerwijderen

Leave a comment: