2012/12/23

White Stash




Het eerste wat ik kocht toen ik hoorde dat ik mijn nieuwe huis kreeg was een...vogelbadje. Ja, belachelijk misschien, maar omdat ik altijd in de binnenstad heb gewoond droomde ik van 'een huis met een tuin aan het water', zoals Gers Pardoel zo lief zingt in 'Ik neem je mee'.


Nu zal mijn nieuwe huis niet aan een prachtig meer of zee gaan liggen, er ligt een lullig slootje naast. Maar water is water, toch?
Waar ik het meest blij mee ben is een tuin. Eindelijk een TUIN! Niet meer in mijn bikini op het parkeerplaatsje voor mijn huis zitten en tegen iedere buur die langs komt 'Goedemiddag' te hoeven zeggen. Niet meer het nonnetje (compleet met nonnen-outfit, jawel, ze bestaan nog!) van verderop per ongeluk te shockeren omdat ik languit op een plaid wat zonnestraaltjes probeer mee te pikken. Maar een tuin waar ik 's ochtends op mijn blote voetjes me uit kan rekken en een kopje koffie kan drinken. Waar Katzel en Poezel achter vlindertjes aan kunnen zitten en ik een kruidentuintje begin! Dit is natuurlijk helemaal niet realistisch want de boel wordt als grote blubberzooi opgeleverd, maar dat kan me niets schelen, de droom is er. Ik zie er nu al naar uit!
Langzaamaan begon ik na de aankoop van mijn vogelbadje steeds meer accessoires te verzamelen. Ik ben gek op de V&D Sale-hoek. Waarschijnlijk is deze in iedere stad wel te vinden. Ik ga altijd helemaal los in die hoek! De meest rare maar ook leuke dingen kun je er vinden. Ik had alles netjes ingepakt en eigenlijk al een tijd niet meer naar gekeken. Alleen als ik weer iets nieuws had zette ik bij de verzameling. Gistermiddag besloot ik eens even te kijken wat ik eigenlijk tot nu toe heb verzameld. Hoe leuk is dat! Alsof ik kadootjes voor mezelf had gekocht en ze nu uit mocht pakken. Ik kwam dingen tegen waarvan ik was vergeten dat ik ze al had gekocht! Zo vond ik er een vaasje in de vorm van een verfrommeld zakje, leuk voor kaarsen, dacht ik zo. Een gigantische vloerlamp voor €55,- die ik voor die prijs niet kon laten liggen. Een gek kanten lopertje van de H&M (geen idee wat ik er mee moet), grijze gordijnen voor mijn openslaande deuren straks. Handgemaakte vaas van gerecycled glas van de HEMA, een zilveren kommetje van H&M. Lantaarns die ik gekocht had tijdens mijn mini-vakantie op Texel met M. En natuurlijk het vogelbadje, waar de verzameling mee begon...  :)

Want to make my day? Leave a comment! Do you like what you see? You can also follow me on Pinterest & Facebook :)


1 opmerking:

Leave a comment: