2012/12/03

Fijne SintSpulletjes!



Okee! De buit is binnen! :D
Gelukkig viel Sinterklaasavond reuze mee en heb ik me over mijn 'kinderen-beginnen-altijd-te-janken-als-ik-onhandig-aardig-tegen-ze-doe-angst' kunnen zetten en heb ik me prima vermaakt!



Maar laten we het over het belangrijkste hebben, namelijk wat Sinterklaas uit Spanje voor me mee heeft genomen;
- Praktische dingen; Theedoeken, badmat en dikke donkergrijze en witte handdoeken.
Nu denk jij; 'Goh, leuk?!' Maar dit kado heeft een achterliggende gedachte:
Omdat ik in februari, maart of april in mijn nieuwe (nieuwbouw)huis trek met drie slaapkamers en een mega-zolder (die Meneer voor zichzelf heeft gereserveerd, nee, we gaan niet samenwonen! Meneer heeft bedacht dat hij daar kan 'chillen' ...euh...ja...zucht...). Maar in mijn nieuwe huis wil ik alles 'Yoga'.
Ik ben geen yoga-miep! Iets wat de vorige post misschien wel doet denken, maar de levensstijl spreekt me wel heeeel erg aan!
Dus wil ik mijn heeeele huis WIT, grijs, met naturellen en zachte tintjes. Nu heb ik hier en daar nog roze handdoeken, gekleurde theedoekjes en een bloemetjesbadmat slingeren. Sinterklaas vond dat niet kunnen, en daar ben ik het met hem eens, dus vandaar het 'Praktische Pakketje'.

- Therme Japanese Shower Satin; Nog niet geprobeerd dus ik ben heel benieuwd of het wat is!

- Eeeeeindelijk weer een nieuwe voorraad Rituals! Het gaat me specifiek om de 'Relaxing Zen'.
OMG, wat is dat fijnfijnfijn! Als ik je een tip mag geven? Doe het licht in je badkamer uit, steek een lekker geurkaarsje op (anders ga je onderuit of heb ik een ongeluk op mijn geweten waarbij iemand met douchegordijn en al in de wasmand belandt oid). Neem een diepe diepe zucht en stap onder de douche met dit spul....Serieus, je wordt er écht zennnn van... :)

- Nieuwe aanvulling voor mijn tijdschriftenverslaving! Yay! Ik ben namelijk 'afkickende' in verband met de the big move en er moet gebudgetteerd worden. Gelukkig weet die Sint precies wat deze dame wil en heeft voor een nieuw stapeltje leesvoer gezorgd :)

- Maar most loved of all; Lancaster Softening Cleansing Milk! Oh, how I love this one! <3
Dit is het goedje dat je IN je ogen kan wrijven om je eyeliner, mascara en smokey eyes goed goed goed weg te poetsen zonder dat je de volgende dag wakker wordt met alsnog de zwarte vegen op je gezicht! Daarna nog even de rest van je koppie insmeren en afnemen met een wattenschijfje.
Een goed (misschien wel beter) alternatief voor wattenschijfjes vind ik trouwens de supergoedkope 'oude-mannen-zakdoeken' die je koopt bij een Hema, Zeeman ofzoiets.
Ik heb persoonlijk namelijk nooit genoeg aan 4 wattenschijfje per keer en ik versleet die rollen nog sneller dan een gemiddelde beautysalon.
Tot ik een keer in de rij stond van de Hema met mijn armen vol met wattenschijfjes en ik ze in de bakken bij de kassa zag liggen.
Ik maak mijn ogen schoon met wattenschijfjes met de cleansingmelk en vervolgens smeer mijn gezicht in met Lancaster. Ik maak een zakdoekje lauwwarm (nooooit te heet, droogt je huid van uit en krijg je sneller gesprongen adertjes van) en veeg voorzichtig de milk van mijn gezicht en nek. Het doekje spoel ik uit en herhaal het ritueeltje. Ik krijg er een superzacht, schoon en vooral rustig gezichtje van :) Lotionnetje erachteraan, en tinteltintelfrissss!
Doekje spoel je uit, gooi je in de wasmachine and done!

Wat een held hè? Die Sint! ;)

Xx.

Want to make my day? Leave a comment! Do you like what you see? You can also follow me on Pinterest & Facebook :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave a comment: