2012/12/06

Shopping diet failure....


Vier simpele letters, die ik niet kan weerstaan... Nee, het zijn niet de letters L.O.V.E. Helaas begint het woord met een S. en eindigt het met een E.


Dit betekent meestal ook weer het einde van mijn goede relatie met de ING. Omdat 'the-big-move' op de planning staat, als het bouwbedrijf van mijn huis ook daadwerkelijk weer gaat bouwen (wat waarschijnlijk niet meer gaat gebeuren, kijk maar even naar buiten...), onderhoudt ik een nauwe relatie met mijn bankrekening. Dit betekent niet dat die relatie erg warm is.
Wat wat moet je dan anders doen met dit weer dan met een dekentje op de bank, twee katten aan weerszijden tegen je aangeplakt en een kopje Detox Tea van Pukka dan online shoppen? Juist, niks...

'Sorry beste ING, ik ben weer even bezig geweest, ik zie de schade later wel. Misschien snap je ook wel dat ik deze koopjes niet kon weerstaan...

...De laarsjes leken me namelijk wel leuk voor onder mijn Mango broek. En die witte trui, ja, die moest ik gewoon hebben omdat het sneeuwt. En die grijze? Ik heb nog niet genoeg grijs...Misschien kunnen jullie samenwerken? H&M en jij? Zodat je gewoon blokkeert zodra ik aan het shoppen ben? Lijkt me het beste voor iedereen...'

Want to make my day? Leave a comment! Do you like what you see? You can also follow me on Pinterest & Facebook :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave a comment: