2012/12/05

When I love, I love so much


Dit soort outfitjes kun je me de laatste tijd in uittekenen! Inspiratieloos? Maybe but it works for me!

Lekkere simpele boots van Sasha; In het begin voelde ik me lomp, boers en een 'oude Gabber op kisten'. Nu ben ik er suuuuperrelaxed op! Die dingen doen wat met mijn state of mind. Niks kan me weer wat schelen, ik ben chillll op die dingen
Mango jeans; I love them! Ik had er voor de lol deze besteld op de Wehkampsite, vond de scheuren wel mooi...Ik ben verslaafd aan 'm!
Rode sjaal van Pieces; Sinds ik de scene heb gezien waarbij Carrie in SATC met een rode sjaal droeg wist ik het; 'Ik moet ook zo één!' Past prima bij het hele Decemberthema en rode nagellak ;)
Boyfriendblazer van H&M; Besteld voor 15 euro, ik woon er zo ongeveer in...
Beanie; Ze worden hip! Yay! Nu is het eindelijk 'stylish-verantwoord' om ze ook binnen te dragen als mijn haar weer volumeloos om mijn gezicht wappert
Mango Tee; 'When I love, I love so much'. And I love it soooo much! Op de foto lijkt het alsof er geen model in zit, maar jahaaa, it fits perfectly! En die tekst, ik hou echt niet van teksten of hoofden op t-shirts. Ik heb altijd het idee dat je zelf op het hoofd op je t-shirt moet lijken. Of dat zo'n slogan waar je mee loopt ook daadwerkelijk iets over jezelf moet zeggen. Ik kon nooit de juiste vinden, tot ik deze zag. Misschien neem ik het hele t-shirt-ding wat te serieus...
The BAG;  Nope, geen designerding, Zara of Topshop.. maar; Miss Etam! (Goh? Jij bent, denk ik, net zo verbaasd als ik?)

Want to make my day? Leave a comment! Do you like what you see? You can also follow me on Pinterest & Facebook :)









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave a comment: